Friday, July 17, 2009

bisaya bersyon

naunsa na tawon ko.. natunga na akong utok ug kasing2.. haha! unsa man ni oi grbe ka bisaya.. hehe.. ay basta.. freedom ang tawag ani..

usahay mag cge ra jud ko ug ngislit tungod ni inspiration.. cgeg kanta2, cgeg ima.. na.. pro mra mag naay wla nalipay skong mga pag lipay2.. ngano pud kha noh? wa ko kabalo kung asa nabikil.. pro sorry folk kay wa nkoy paki.. sala actually nimo dli nako.. okie? okie..

sa school cge kong bc.. opisir kintahay sa org.. lipay kay experience na gud ni noh, pra sad ni skong pyutyor.. pero dghan na sad hadlang.. daghang kaba, daghang.. unsa bah! naa pa juy akong pagka tarantated na dako kaayog epekto skong pirpormans.. ai nako..

usahay mosyagit nalang kog "hoy! kinsay gusto mo minyo nako minyo-e nlng ko beh!".. tubagon pud ko skong bayot friend, "naa diay mo minyo nimo?".. ending: sakitan ta.. hahah!! :))

hala ang music kay "where did i go wrong i lost a friend.." ai mao..

daoy.. lebog ang life noh? pro everyday ang ending happy ghpon.. kay opkors.. balance kaayo mo train si BRO sa akoa noh.. grbe na problema pro naa man sad mga grabe na kalipay.. equals na dayon sa mas maayong ako.. haha! ay naunsa nni..

ai tuod, kulba na ko sa mga exams geng.. naa pko duha ka lisod na major exams next week.. pro maningkamot jud ko tuon ug hangyo sad kay BRO.. hehehe.. :)

matulog na sad ni si migs ug stan sa akong katre ron.. bibo na sad mi ug tinandayay ug sinumbagay ani.. contest pa jud padugayay ug mata.. naku naku.. aduuuuu! haha!! :))

pasagdi na lng ko ninyo ha.. nagpahungaw lng ko skong mga gibati..

-ANG KATAPOSAN-
*bow*

No comments: