Wednesday, August 26, 2009

si mister D na wa pa na get-over.. haller!!

lingaw najud na nako since the existence of internet surfing ang mag search ug mga tawo sa social-networking sites, especially facebook..

ug karong gabhiona, sa akong ka-garal, nangita nasad ko ni mister D sa facebook since before wla pa man gyud na cyay account.. ambot lang jud ko na ga cge pa jud kog damgo anang tawhana na 48 years na nakong wla nakita (pero mrag this december magkita na jud mi, finality! haha!!)

sa ako lng ma remember, mrag since nag highschool ko super duper mega over crushee-crushee na kay ni nko si D na sa ka OA, ga-suka ko sa D city katong time abi nako na maabot cla ato na party.. na wala rba jud! haha!! eeeeew.. :))

pro in fairness ha, mao rjud ghpon ang b***g.. kaakit-akit jud ghapon.. nyhaha! waaaaaaaah!!! aw.. asa naman to akong mga ig-agaw na supporters kaayo ani na loveteam oi! taas kamay naman dyan mga fans! wahahah!!

daoy! naa na sad cyay facebook kron.. ok ra unta to sa friendster kay ma tan-aw man ang profile maski common friend lng.. pro sa facebook na mas gna-update na niya, di naman madala ug lili! my gas my gas.. i cannot my mind.. unsaon man ni nako pag lili sa facebook niya woi? ulaw pmn e-invite! hehehe..

na.. nabuang na jud ko kay kadlawon nmn gung dako.. sorry ha.. nakalas imong oras sa pagbasa ani noh? ngano bitaw imong gibasa! bleh! :P

wahahahahaha!!! :))

- *BOWOWOW* -

No comments: